DSpace 福岡女学院 English
 

福岡女学院学術機関リポジトリ >

ブラウズ : 著者 Hirata, Eri

移動: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
あるいは、最初の数文字を入力してください:   
ソート項目: ソート順: 表示件数 表示著者数:
検索結果表示: 1 - 5 / 5
発行日タイトル著者
2023年3月Gamification in ELT: Studentsʼ perspectivesHirata, Eri
2022年3月Multi-modal Corpus Tool 2.0 for young EFL learnersHirata, Eri
2018年3月Teacher education for Teaching English to Young Learners (TEYL) : The scope for the integration of data-driven learningHirata, Eri; 平田, 恵理
2016年3月The Development of Multi-modal Corpus Tool For Teaching English to Young LearnersHirata, Eri; 平田, 恵理
2024年3月Towards the pedagogical application of corpora : A case study on data-driven learningHirata, Eri; 平田, 恵理
検索結果表示: 1 - 5 / 5

 

Valid XHTML 1.0! Copyright (c) FUKUOKA JO GAKUIN All rights reserved. - ご意見をお寄せください