DSpace 福岡女学院 日本語
 

福岡女学院学術機関リポジトリ >

Browsing by Issue Date

Jump to a point in the index:
Or type in a year:
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 21 to 40 of 700
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
Mar-2021教員・保育者を希望する学生のグループ芸術療法体験の効果の検討 ―詩歌制作体験を通して―毛利, 泰剛; Mohr, Yasutaka
Mar-2021VTS法による美術鑑賞単元における感染症対策の影響中尾, 泰斗; Nakao, Taito
Mar-2021幼児期から小学校低学年における「社会認識」 ―保育内容・領域「環境」から小学校「生活科」を通しての一考察―小栗, 正裕; Oguri, Masahiro
Mar-2021乳児院における早期からの連続性を持った心理的ケアに関する実地インタビュー調査研究大迫, 秀樹; 白澤, 早苗; Osako, Hideki; Shirasawa, Sanae
Mar-2021児童舞踊家によるリズム教育(1) ―『文部省新訂小学唱歌各学年の舞踊』(1935)に着目して―戸江, 真以; Toe, Mai
Mar-2021大学生のひとりサート体験の効果に関する研究  ― オンライン授業での活用を通して ―菊地, 由紀子; 重橋, のぞみ; 奇, 惠英; Kikuchi, Yukiko; Jyubashi, Nozomi; Ki, Hyeyoung
Mar-2021養育者の内的作業モデルと自己内省の関連  ― 他の親子からの影響に着目して ―田代, 佳織; 重橋, のぞみ; Tashiro, Kaori; Jyubashi, Nozomi
Mar-2021発達障がい児者のきょうだいと母親の役割期待に対する認知の比較西山, 春菜; 重橋, のぞみ; Nishiyama, Haruna; Jyubashi, Nozomi
Mar-2021大学生における情動への評価に関する研究  ― 被共感経験との関連に着目して ―稗田, 紀子; 重橋, のぞみ; Hieda, Noriko; Jyubashi, Nozomi
Mar-2021自閉症スペクトラムの重症度における発達特性と感覚特性の関連廣田, 瑞穂; 奇, 惠英; 原田, 剛志; Hirota, Mizuho; Ki, Hyeyoung; Harada, Tsuyoshi
Mar-2021メンタルヘルス不調による休職者の「心理的復職」の過程村上, 詩歩; 奇, 惠英; Murakami, Shiho; Ki, Hyeyoung
Mar-2021Tertiary learning in the Time of Covid 19: Student Attitudes and TechnologyFukuhara, Kathleen
Mar-2021Key Elements of Online Teaching - The first step in learning to use the online teaching approachHayashi, Chiaki
Mar-2021Online Learning and the Future of Higher Education in ESLHulse, Robert
Mar-2021A Trial of Improving Learnersʼ Phonetics Comprehension through Remote TeachingKido, Mayumi
Mar-2021An Introduction to Readers TheatreNugent, Phee
Mar-2021Why the Philosophy of Education?P.Williams, Alan
Mar-2021One Up to Earn: Financial Education for Wealth CreationA.Nakano, Arthur
Mar-2021姑獲鳥と子育て幽霊高戸, 聰; Takato, Satoshi
Mar-2021「リュキアの古道」トレッキング観光を通した遺産化 ―トルコ地中海地方デムレにおける「デムレ‐ケコヴァ・ アウトドアと地元の食文化フェスティバル」の事例から―田中, 英資; Tanaka, Eisuke
Showing results 21 to 40 of 700
< previous   next >

 

Valid XHTML 1.0! Copyright (c) FUKUOKA JO GAKUIN All rights reserved. - Feedback