|
福岡女学院学術機関リポジトリ >
ブラウズ : タイトル
検索結果表示: 111 - 130 / 831
発行日 | タイトル | 著者 |
2002年3月31日 | Pedagogical Stylistics : Ronald Dahl の"The Wish" を例に | Ueda, Osamu |
2003年3月31日 | Pedagogical Stylistics: Syntactic Iconicityの紹介 | 上田, 修; Ueda, Osamu |
2018年3月 | Phonetic Tendencies in Naming Dolls and Stuffed Animals | Kido, Mayumi; 城戸, 真由美 |
2018年12月21日 | PISA 型読解力から考える挿絵の活用法 | 桐生, 直代; 東, 茂美; KIRYU, Naoyo; HIGASHI, Shigemi |
2007年3月31日 | pleaseの解釈とアクセントの関係 | 有田, 由紀子; Arita, Yukiko |
2018年2月 | Promoting the Science : Theology Dialogue | Williams, Alan P.; ウィリアムス, アラン |
2023年3月 | Pronunciation of Regular Past Tense Verb Endings: Knowledge and Application | Suenaga, Claire V. |
2002年3月31日 | Proper Names and the Definite Article | Sherriff, Daryl |
2018年3月 | ‘Quick Speech and Write’as an Effective Pedagogical Strategy for Developing Fluency | Hayashi, Chiaki; 林, 千晶 |
2019年3月 | Quick Task Effect: focus on students’ perceptions | Hayashi, Chiaki |
2021年3月 | Report on Interviews with Long-Term Western Foreign Residents (LTW) in Japan | O'Keefe, Gregory James |
2006年3月31日 | SART (Self-Active Relaxation Therapy;主動型リラクセイションセラピー)における体験過程 | 大野, 博之; 奇, 恵英; Ohno, Hiroyuki; Ki, Hyeyoung |
2016年3月 | SART(主動型リラクセーション療法)によるストレスマネジメントの心理的効果 : セルフ・エスティムとセルフ・コントロールの視点からの検討 | 奇, 恵英; 井上, 侑; 大野, 博之; Ki, Hyeyoung; Inoue, Yuu; Ohno, Hiroyuki |
2017年3月31日 | SART(主動型リラクセイション療法)における援助の有無の比較研究 | 奇, 恵英; 岸川, 展子; 大野, 博之; Ki, Hyeyoung; Kishikawa, Nobuko; Ohno, Hiroyuki |
2004年2月28日 | SAUL BELLOW : IT ALL ADDS UPより(5) | 池田, 肇子; Ikeda, Choko |
2002年3月 | Saul Bellow and the Twentieth Century | 池田, 肇子; Ikeda, Choko |
2000年2月29日 | Saul Bellowにおけるシカゴへの回帰の意味 | 池田, 肇子; Ikeda, Choko |
2016年3月 | Secondary School Teachers’ Attitudes Towards Communicative Language Teaching: A report from a KAKEN questionnaire survey | Hosokawa, Hirofumi; 細川, 博文 |
2006年3月 | Some adaptation and acculturation problems encountered by foreign teachers in Japanese schools | Brajcich, Jack |
2023年3月 | Songs of Innocence の根底に見られる詩想 | 上村, 忠実; Uemura, Tadami |
検索結果表示: 111 - 130 / 831
|