DSpace 福岡女学院 日本語
 

福岡女学院学術機関リポジトリ >
福岡女学院大学 >
紀要論文 >
福岡女学院大学紀要・人間関係学部編 >
第17号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11470/138

Title: 看図アプローチ協同学習で克服する和食給食食べ残し : 授業モデルの提案
Other Titles: Cooperative learning using the Kanzu(picture)method : How to resolve the issue of leftovers in traditional Japanese school lunches
Authors: 鹿内, 信善
渡辺, 聡
計良, 志織
石田, ゆき
Shikanai, Nobuyoshi
Watanabe, Satoshi
Keira, Shiori
Ishida, Yuki
Issue Date: 31-Mar-2016
Publisher: 福岡女学院大学
URI: http://hdl.handle.net/11470/138
Appears in Collections:第17号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
②鹿内・渡辺・計良・石田.pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright (c) FUKUOKA JO GAKUIN All rights reserved. - Feedback