DSpace 福岡女学院 English
 

福岡女学院学術機関リポジトリ >
福岡女学院大学 >
紀要論文 >
福岡女学院大学紀要 人文学部編 >
第17号 >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/11470/469

タイトル: Using Student Writing to Plan and Develop A Reflective Course of Study
著者: Armstrong, Matthew I.
発行日: 2007年2月28日
出版者: 福岡女学院大学人文学部
抄録: As all experienced teachers know, as students change from class to class and year to year so too do their language learning needs. For this reason, identifying lexical features that need to be taught to a particular group of students represents an important starting point when developing second language courses. The following paper will overview the process of analyzing student writing with the purpose of using results to devise a tentative "four strand" vocabulary building curriculum.
URI: http://hdl.handle.net/11470/469
出現コレクション:第17号

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズフォーマット
横165_横181_Matthew I. Armstrong_人文学部17号.pdf643.15 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! Copyright (c) FUKUOKA JO GAKUIN All rights reserved. - ご意見をお寄せください