DSpace 福岡女学院 English
 

福岡女学院学術機関リポジトリ >
福岡女学院大学 >
紀要論文 >
福岡女学院大学紀要 人文学部編 >
第18号 >

このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/11470/485

タイトル: Trials of a Reflective Teaching Journal
その他のタイトル: 授業日誌の実践に関する研究
著者: Armstrong, Matthew I.
発行日: 2008年2月29日
出版者: 福岡女学院大学人文学部
抄録: The following paper presents the author's initial attempts to develop an understanding of reflective teaching practices through a reflective journal and action research. Two accounts of reflective practicing are depicted. While one attempt was deemed successful and the other initially less successful, both proved to be invaluable in developing a personal interpretation of reflective-teaching, and verifying its effectiveness as a method of self-improvement.
URI: http://hdl.handle.net/11470/485
出現コレクション:第18号

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズフォーマット
横243_横252_Matthe I. Armstrong_人文学部18号.pdf393.05 kBAdobe PDF見る/開く

このリポジトリに保管されているアイテムは、他に指定されている場合を除き、著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! Copyright (c) FUKUOKA JO GAKUIN All rights reserved. - ご意見をお寄せください