DSpace 福岡女学院 日本語
 

福岡女学院学術機関リポジトリ >
福岡女学院大学 >
紀要論文 >
福岡女学院大学紀要・人間関係学部編 >
第21号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11470/822

Title: 子どもの気持ちを理解する保育者の言葉の使い方:Thomas Gordonによる人間関係への学びについて
Other Titles: How to use the words of a childcare person for Those Who Understand the Feelings of Children : About Thomas Gordon's study of relationships
Authors: 松尾, 裕美
Matsuo, Hiromi
Issue Date: Mar-2020
Publisher: 福岡女学院大学
URI: http://hdl.handle.net/11470/822
ISSN: 13473743
Appears in Collections:第21号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
12 Matsuo.pdf5.43 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright (c) FUKUOKA JO GAKUIN All rights reserved. - Feedback