DSpace 福岡女学院 日本語
 

福岡女学院学術機関リポジトリ >
福岡女学院大学 >
紀要論文 >
福岡女学院大学大学院紀要・発達教育学 >
第8号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11470/857

Title: 子どもの表現を広げる保育者の関わり方:看図アプローチによるビジュアルテキストの読み解き解き実践を通して
Other Titles: The Involvement of Preschool Teachers for Expansion of Children’s Expression : Through the Practice of Understanding Visual Text by the Approach of Figurative-sign-interpretations
Authors: 福永, 優子
高原, 和子
Fukunaga, Yuko
Takahara, Kazuko
Keywords: 5歳児
表現
保育者
言葉
看図アプローチ
Issue Date: 23-Mar-2020
Publisher: 福岡女学院大学大学院人文科学研究科発達教育学専攻
URI: http://hdl.handle.net/11470/857
Appears in Collections:第8号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
06 福永・高原先生.pdf2.31 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! Copyright (c) FUKUOKA JO GAKUIN All rights reserved. - Feedback