DSpace 福岡女学院 日本語
 

福岡女学院学術機関リポジトリ >

Browsing by Issue Date

Jump to a point in the index:
Or type in a year:
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 700
 next >
Issue DateTitleAuthor(s)
19-Mar-2021読解力育成のために ―国語教育におけるアダプテーションの教材としての可能性―桐生, 直代; 東, 茂美; Kiryu, Naoyo; Higashi, Shigemi
19-Mar-2021幼稚園保護者が受講した前向き子育てプログラムの効果藤田, 一郎; 稲富, 憲朗; 森谷, 由美子; 舟山, 洋美; 谷村, 寛子; Fujita, Ichiro; Inadomi, Noriaki; Moriya, Yumiko; Funayama, Hiromi; Tanimura, Hiroko
19-Mar-20215歳児の協同的な対話の展開 ―看図アプローチによる活動での子どもの姿に着目して―福永, 優子; 高原, 和子; Fukunaga, Yuko; Takahara, kazuko
Mar-2021Report on Interviews with Long-Term Western Foreign Residents (LTW) in JapanO'Keefe, Gregory James
Mar-2021Comparative Studies on Confucian and Christian EthicsXu, Yimeng; 徐, 亦猛
Mar-2021ワルラス経済学とその周辺櫻田, 陽一; Sakurada, Yoichi
Mar-2021Developing Classroom Interactional Competence of Pre-service Teachers at University through Online Lesson-Plan Studies and Reflective PracticeHosokawa, Hirofumi; 細川, 博文
Mar-2021ロレアルのデジタル・トランスフォーメーション戦略に関する探索的なアプローチ : 外部企業との協働によるデータ活用の取り組みを中心に朴, 煕成; Park, Heesung
Mar-2021中国におけるプロテスタント教会の先駆的動向徐, 亦猛; Xu, Yimeng
Mar-2021現代言語学(翻訳) 第4章日野, 資成; Hino, Sukenari
Mar-2021「部外者」の力― “A Memorial to the Slain” 考察宮内, 妃奈; MIYAUCHI, Hina
Mar-2021忘却か復讐か浅田, 雅明; ASADA, Masaaki
Mar-2021メアリー・シドニーの『死の凱旋』:ラウラの貞潔とエリザベス表象大芝, 香織; OSHIBA, Kaori
Mar-2021Narrative Frames as a Curriculum Assessment Tool: The Storytelling TestMillikan, Stella Rae
Mar-2021Constructing Shared Knowledge in Academic Group Interaction: Emergent Common Grounding in Intercultural and ELF DiscourseNUKUTO, Hirokazu
Mar-2021幼稚園教諭・保育教諭に求められる資質能力の方向性 ―保育者として習得することが求められる課題について―松尾, 裕美; Matsuo, Hiromi
Mar-2021乳幼児の発達を促す遊び ―遊びの中で育まれる 10 の姿―松尾, 裕美; 阿南, 寿美子; Matsuo, Hiromi; Anami, Sumiko
Mar-2021小学校総合的学習におけるプログラミング教育に関する教材開発石井, 健作; 小山田, 吉宏; Ishii, Kensaku; Oyamada, Yoshihiro
Mar-2021児童養護施設における被虐待児、発達障害児の入所が施設環境に及ぼす影響稲富, 憲朗; 赤間, 健一; Inadom, Noriaki; Akama, Kenichi
Mar-2021児童養護施設における退所児童の自立の現状と課題 ―小規模データを参考に―赤間, 健一; 稲富, 憲朗; Akama, Kenichi; Inadomi, Noriaki
Showing results 1 to 20 of 700
 next >

 

Valid XHTML 1.0! Copyright (c) FUKUOKA JO GAKUIN All rights reserved. - Feedback